Bryggeriforeningen og Natteravnene i ny kampagne..

Bryggeriforeningen og Natteravnene i ny kampagne..

19-11-2010

I år gennem kampagnen "Dans med mig".

Igen i år samarbejde Bryggeriforeningen og Natteravnene gennem kampagnen"Dans med mig". Fra den 18. november til den 1. december, sættes der fokus på, at unge skal have en fornuftig alkoholkultur, samt hjælp til forældrene med at sætte rammerne for en fornuftig alkoholkultur for deres teenager.

Budskabet er:

At teenagere viser hinanden, at en tur i nattelivet skal ende på dansegulvet - ikke under bordet.

  • at teenagere ansporer andre teenagere til ikke at drikke sig stangstive
  • at unge ikke er så vilde som flertallet fejlagtigt tror (flertalsmisforståelser)
  • at teenagere laver aftaler for fester og alkohol med deres forældre
  • at teenagere ikke drikker, hvis de er under 16 år
  • at forældre sætter rammer for fester og alkohol for deres teenagere

De unge: http://www.erduklar.com
Forældre: http://www.klarsnak.com