Blå mandag APP kampagne...

Blå mandag APP kampagne...

30-04-2012

I forbindelse med blå mandage i 2012 lancerer Natteravnene og Bryggeriforeningen kampagnen Blå mandag App, hvor konfirmander opfordres til ikke at drikke alkohol, og deres forældre opfordres til at sætte fornuftige rammer for deres teenagere, når de skal feste.

For at bidrage til en tryg blå mandag uden alkohol har Bryggeriforeningen sponsoreret App’en Blå mandag som tilbydes til unge i og omkring Odense, København, Aalborg og Århus.

App’en indeholder råd til en fornuftig blå mandag og gadges i form af sjove rap om at undgå alkohol lavet af musikeren Pede B sponsoreret af Bryggeriforeningen.

App’en gør det også muligt for de nyslåede konfirmander at få overblik over, hvor der er særlige gode blå mandag tilbud til dem. Det kan fx være tilbud på tøjmærker, biografbiller, Pizza Hut etc.

Natteravnene vil i dagene inden og på de Blå mandage dele en folder ud til de unge – både de helt unge, men i lige så høj grad deres ældre venner, storebrødre etc.. Det skal så bringe viden om aap’en videre til konfirmanderne. Vi tror meget på, at når de unge selv bringer budskaber/etc. videre til andre unge, har det en forøget effekt.

Se Blå mandag folder med APP'en her - klik

Se meget mere ved at klikke på billedet.